Stap 1: dubbelcheck:
- Staat er al een kwartaalmeeting met de klant gepland? Zo niet: gelijk oppakken!
- Staat het onderhoud voor volgende keer al gepland? Zo niet: gelijk oppakken!
- Mag jij deze taak wel doen? Het is voor de Ads specialist.
- Is er wel een project? Anders kan je jouw uren niet schrijven (en kost het jou je vakantie-uren).
- Hebben we voldoende budget? Anders niet zonder akkoord oppakken.
Stap 2: voorbereiding & analyse
Toegang tot alle accounts
Stap 3: werk het uit
- Facebook fanpage
- LinkedIn Company page
- LinkedIn persoonlijke pagina's
- Website
- Responsive
- Foutmeldingen
- Snelle website
- Google Mijn Bedrijf
- Google Ads
- Facebook Ads
- Meetbaarheid
Stap 4: check zelf voor oplevering
- Spellingscontrole
- Huisstijl
- Check op passieve zinnen. Zoek naar zinnen waar het woord 'word’ of ‘zijn’ in zit.
- Staat het op onze huisstijl
Stap 5: interne feedback