Bestaande webshop koppelen?

Je staat op het punt om een WooCommerce webshop op te leveren of te gaan ontwikkelen om te koppelen met SRS Storeinfo.

Let op: Wij maken een connectie tussen SRS en WooCommerce. Hoe producten aan de voorkant worden getoond ligt niet in de handen van Conversie Partners.

Bestaande webshop koppelen?

Wil jij een bestaande webshop koppelen? Dan is het belangrijk dat je het volgende doorleest en begrijpt.

  • SRS Storeinfo is leidend, dus artikelen en categorieën komen van SRS Storeinfo naar WooCommerc (andersom is niet mogelijk)
  • Het veld ‘barcode’ in SRS Storeinfo wordt altijd weggeschreven naar het veld ‘Artikelnummer/SKU’ in WooCommerce (iets anders is niet mogelijk!)
  • Werkwijze is: eerst al je artikelen exporteren uit WooCommerce (wij hebben een WP All Export licentie die jij of je webbouwer mogen gebruiken) en daarna kun je alle artikelen importeren in SRS Storeinfo (vraag SRS om hulp!).
    LET OP: zorg hierbij dat het veld ‘barcode’ in SRS Storeinfo een numerieke unieke waarde heeft die exact overeenkomt met het veld ‘Artikelnummer/SKU’ in WooCommerce!
  • Voor ieder veld dat wij voor jou koppelen kunnen we kiezen uit twee opties: 1: Altijd bijwerken 2: Alleen de eerste keer overnemen. Ieder veld dat wij koppelen met optie 1 zal overgeschreven worden vanuit SRS Storeinfo.
  • Is er iets niet duidelijk? Bel ons dan voor uitleg! Wij kunnen achteraf niet toveren en deze nummering voor jou gelijk trekken en zonder gelijke nummers zal onze koppeling niet koppelen en artikelen als nieuwe artikelen aanmaken in WooCommerce.

SRS Storeinfo inrichten

Hoe je het beste SRS in kunt richten durven wij je helaas niet bij te helpen. Dit ligt volledig in handen van SRS en wij raden je aan om een informatiegesprek met SRS aan te vragen.

Uniek nummer als koppeling

Belangrijk om te weten is dat het veld ‘barcode’
leidend is voor de koppling met Woocommerce en terugkomt in Woocommerce als de SKU 

Het is niet mogelijk om met een ander veld te koppelen. Heb je een bestaande WooCommerce webshop dan moeten SKU in WooCommerce en Barcode in SRS Storeinfo overeenkomen!

Log

Mocht je willen weten wat de koppeling doet dan kun je altijd naar het SRS Connector log gaan in Wordpress:


Hierin tref je alle acties die de koppeling uitvoert.


SRS Koppelen

Wanneer kan SRS jouw Wordpress/Woocommerce koppelen?

  • De artikelkaart is ingericht met de juiste velden
  • Er zijn ‘Webshop artikelgroepen’ aangemaakt
  • Er staat ten minste één artikel ingesteld op ‘Webshop = Ja’ en deze is aan tenminste één ‘Webshop artikelgroep’ verbonden

Administrator account

Maak een gebruiker aan met de naam conversiepartners en op het e-mailadres ferry@conversiepartners.nl. Dit hebben wij nodig om support te kunnen verlenen.

Support nodig?

Support voor het abonnement gaat via e-mail / ticketsysteem. Je kan al je vragen sturen naar support@conversiepartners.nl. Heb je een omzet bedreigend probleem? Dan kan je ons 24 uur per dag en 7 dagen per week bereiken via 072-8200909.

Bel je buiten kantoortijden? Druk dan op 1 en je zal verbonden worden met de dienstdoende medewerker.